loading...
برهان كليپ
مهدي عبدالهي بازدید : 1357 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (7)

 

به نام خدا با سلام و عرض تبریک به مناسبت ورود به ماه مبارک رمضان با توجه به اتفاقات و موضع گیری هایی که از جانب بعضی شخصیتها در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 صورت گرفت لازم دیدم مطلب و کلیپی داشته باشیم راجع به موضعگیری های عجیب آقای غرویان از مدافعین فلسفه و عرفان مصطلح در دفاع از افراد معلوم الحالی مثل خاتمی،هاشمی وروحانی در قبل و بعد از انتخابات ریاست جمهوری 92 آن هم از فردی که در مناظرات خود با آقای نصیری پیوسته سنگ امام و رهبری را به سینه میزند و سعی داشت برای به کرسی نشاندن حرف خود از محبوبیت آنها بهره ببرد و همچنین کلیپی با موضوعیت روش ناصحیح آقای غرویان در مناظره برای ادامه توضیحات نیز میتوانید به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 کلیپ اول مربوط به مواضع سیاسی عجیب آقای غرویان در انتخابات 92 به مدت 1 دقیقه و 17 ثانیه

کلیپ دوم هم مربوط است به و روش ناصحیح آقای غرویان در مناظره به مدت 10 دقیقه و 8 ثانیه

 

ابتدا ببینید قسمتی از اسناد مربوط به موضعگیری های عجیب آقای غرویان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92:

http://khabaronline.ir/detail/283477/politics/parties

 خبرآنلاین

http://www.asriran.com/fa/news/280090/رای-به-روحانی-رای-به-اسلام-رحمانی-و-عقلانی-بود

 598

http://www.598.ir/fa/news/134314/روحانی-اصولگرای-حامی-جبهه-متحد-مراجع،-طلاب،-مردم-کوچه-و-بازار-قم-با-هاشمی-اند

عصر ایران

برای بررسی نظریات آقای غرویان در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بد نیست گریزی داشته باشیم به گذشته موضعگیری های ایشان بالاخص به توبه نامه این فرد راجع به مصاحبه ایشان با روزنامه شرق چاپ شده در شماره 259 هفته نامه پرتو سخن در سال 83 با عنوان "به خود آمدم"

پرتو سخن

آدرس کامل این مقاله در سایت نشریه پرتو سخن:

http://www.partosokhan.ir/page.asp?Number=259&Category=363

بد نیست اشاره کوتاهی داشته باشیم به بعضی از جملات از این توبه نامه و تحلیلی هر چند کوتاه:

جمله ای از آقای غرویان"ناگهان در خلوتي به خود آمدم كه اي واي بر من! من چه كرده‌ام كه دشمن براي من كف مي زند و دل علما و بزرگان دين را رنجانده‌ام. چند بار روي سخنانم تامل و آن را با سخنان معاندان و شياطين مقايسه كردم، ديدم دقيقاً يكي است و اين سخنان را شيطان در دهان من گذاشته است."

سوال بنده این است که آقای غرویان آیا حالا و بعد از این موضعگیری های شتابزده در انتخابات 92 احساس نمیکنید که بار دیگر دشمن برای شما کف میزند و این سخنان را هم شیاطین در دهان شما قرار داده اند؟

جمله ای دیگر از آقای غرویان" درمورد صاحبان ‌منصب‌هاي اجتماعي، سياسي اگر رابطه معنوي با خدا ضعيف شود، خطرناك‌تر است؛ زيرا شيطان قدم به قدم وارد مي‌شود. از طرفي انسان گمان ميكند كه خيلي مهم شده است؛ چون دائماً تماس مي‌گيرند براي مصاحبه و مقاله و ...، كم كم رياست‌طلبي كه همان پيروي از هواي نفس است، جاي ايمان و رابطه با خدا را ميگيرد. شما گمان ميكنيد كسروي، علي محمد باب، ميرزا حسين علي بهاء الله چگونه به وجود آمدند؟ استعمارگران روس وانگليس، از ضعف ايمان و ضعف نفس، مثلا‌ًحس شهرت‌طلبي يا مال دوستي آنها استفاده كردند و با حمايت‌هاي سياسي و مالي، آنها را از حوزه جدا كردند و با شيطنت‌هايي، فرقه‌هاي ضاله و كفرآميز تأسيس كردند و چه انسان‌هايي را به گمراهي كشاندند! به نظر من، عامل اصلي در اين انحرافات، شبهه علمي نيست؛ بلكه شهرت‌طلبي، مقام‌پرستي و حب دنيا از عوامل اصلي انحرافات بوده و هست و بايد به خدا پناه برد."

حال سوال دیگری که از آقا غرویان مطرح میباشد این است که آیا احساس نمیکنید در حال حاضر همین اتفاقات برای خود شما در حال رخ دادن است؟

و جمله ای دیگر از آقای غرویان " نمي‌خواهم بگويم طلاب درجه 2 و 3 و 4 مقصر نيستند، ولي اشتباه بيشتر متوجه كساني است كه تا عنوان مرجعيت نيز پيش رفته‌اند! در واقع اينها داراي مرجعيت قلابي هستند و دشمن نيز براي اين مسائل پول و دلار خرج مي‌كند و قطعاً روزي رسوا خواهند شد."

آقای غرویان آیا امکانش هست اسم چند نفر از این مراجع قلابی را که دشمن برای اینها پول و دلار خرج میکند را بیاورید تا بفهمیم چقدر با هم در اطلاعاتمان اشتراک داریم...

و همچنین جمله ای دیگر از آقای غرویان:" اگر به دشمن گرايش پيدا كنيد، به زودي مي‌بينيد همه چيز تمام مي‌شود. آنگاه مي‌بينيد در كنار چه كساني نشسته‌ايد؛ كساني كه وقتي به داخل جمعشان مي‌روي، بوي گندشان سخت به مشام مي‌رسد و شما نيز در هر رتبه‌اي كه باشيد، به فضاحت و فلاكت مي‌افتيد. مگر نديديد آن كسي كه تا مقام وزارت پيش رفت و در مقابل اسلام ايستاد، اكنون در كشورهاي خارجي براي گذران زندگي به دريوزگي افتاده است."

آقای غرویان میشود بفرمایید آیا شما نیزدر حال حاضر خواسته و نا خواسته همین شرایط را برای خود فراهم نکرده اید؟

به هر ترتیب انگار بعد از سالها تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است و همان اشتباهات گذشته دوباره توسط آقای غرویان در میل به جبهه باطل در حال نمودار گشتن است ولیکن بنده امیدوارم ایشان همین امروز با مرور و یادآوری اشتباهات گذشته و مراجعه به وجدان و حکم عقل و دین به مانند گذشته از مواضع اشتباه خود پشیمان و در صدد جبران اشتباهات خود برآیند که فردا دیر است.والسلام علی من اتبع الهدی...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ثقلین در تاریخ 1392/06/09 و 17:29 دقیقه ارسال شده است

با مطلب بسیار مهم(ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا) در خدمتیم.
در این مطلب به بیان تفاوت مبانی عرفانی امام خمینی و آیت الله مکارم خواهیم پردخت.
در ضمن آن به تشریح یکی از مهمترین حربه های مخالفین نیز مفصلا پرداخته ایم.

این نظر توسط حکیمی در تاریخ 1392/06/03 و 6:37 دقیقه ارسال شده است

سلام به دوست عزیزم آقای عبداللهی،
آقای عبداللهی عزیز روش زندگی امامان هدایت را هرگز فراموش نکنیم در عین شنیدن توهین های متعدد آن را تحمل کرده و در هدایت مردم کمال صبر و حوصله را داشتند.
درست است که این افراد سخنان و روش نادرست دارند ولی این رافراموش نکنیم که ما مسؤول اعمال خودمان هستیم در قیامت نمی پرسند او چه کار کرد می پرسند تو چه کار کردی. سعی کنیم برای ترویج عقاید صحیح از اخلاق صحیح استفاده کنیم. بنده کاملا موقعیت شما را درک می کنم ولی با اصرار فراوان می خواهم شاگرد واقعی مکتب اهل بیت باشیم و با اخلاق نیکو حجت را بر این افراد تمام کنبم.
بنده سعی کرده ام با برهان همراه با صبر و اخلاق حسنه این افراد را از راه نادرستشان منصرف کنم و البته به توفیق الهی موفقیت هایی هم داشته ایم. بودند کسانی که اولین گفتگوی خود را با ناسزا و توهین شروع کرده بودند و در نهایت بدون اعتراف علنی به نادرستی عقاید خود با بستن وبلاگ خود تسلیم شدن خود در مقابل وجدان آگاه خودشان را نمایان کرده اند. لذا اگر اجازه بدهید بنده برای خاتمه دادن به دعوای لفظی از تایید نظر شما منصرف بشوم تا زمینه برای هدایت آقای امینی از بین نرود.
بیاد داشته باشیم که معصومین الگوی ما در زندگی هستند و ایشان در مقابل توهین ها با رفتاری حسنه مثل رسیدگی به مشکلات آن ها یا دعا برای آن ها جواب بدی را با نیکویی می دادند چون درک می کردند که عمل این افراد ناشی از ضعف و جهل شان است که باید اصلاح شود و...
ان شاء الله خداوند به همه ما صبر عنایت فرماید تا در راه مستقیم خود در مقابل بدی های مخالفان از کوره در نرویم.
اگر ما در روش خود فقط بر مسایل علمی متمرکز شویم و از حاشیه ها فرار کنیم در نهایت قدرت برهان وجدان آن ها را بیدار خواهد کرد. بیشتر از قدرت برهان این عمل حسنه ماست که در طرف مقابل تاثیر دارد.
باز هم منتظر نظرات و تذکرات شما خواهم ماند.
با تشکر کریم حکیمی فرد
پاسخ : علیکم السلام به دوست بسیار عزیزم آقای حکیمی بنده پاسخ شما را در وبلاگتان به صورا خصوصی قرار خواهم داد... موفق باشید.

این نظر توسط ثقلین در تاریخ 1392/05/22 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

حال بنده نظرات را سانسور را می کنم یا
توی کذاب که به خاطر مقاصد شیطانی ات
آخرت و دینت را به دنیایت فروختی و به ما
تهمت زدی؟
بدان که به خاطر اتهامات و اکاذیبت
در آخرت مورد بازخواست قرار خواهی گرفت.
و لعنة الله علی الکاذبین
پاسخ : برو درویش کشکول شکسته من کجا نظرات تو رو سانسور کردم یک نظر فرستادی که اون هم خصوصی بود من دقیقا همونجا رفتم سایت برهان نیوز هیچ چیزی ندیدم که بخوام جوابش رو بدم در ضمن صوفی وحدت وجودی بیچاره تو لازم نکرده غصه آخرت من رو بخوری تو برو دنبال همون مولوی زنباره بی غیرت و ابن سینا عمری و ملاصدرا بچه باز و سعدی همجنس باز و ابن عربی کذاب عمری خائن و زکریا رازی ملحد و ... و در عصر جدید شجره خبیثه و خاتمی خانم باز زنباره ... که البته امیدوارم با همینها محشور بشی

این نظر توسط حکیمی در تاریخ 1392/05/20 و 1:33 دقیقه ارسال شده است

مناظره یا پز مناظره!؟
را در وبلاگ خطاهای ذهنی بخوانید
پاسخ : خوندم استاد حکیمی عزیز بسیار عالی و منطقی بود خداوند انشاا... به شما در مسیر دفاع و گسترش تعالیم قران وعترت در مقابل تهاجم دراویش صوفیه به اسلام ناب محمدی نصرت و یاری مضاعف بنماید انشاا...

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/05/03 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

دیدم عکس رهبر گوشه وبته گفتم این لینک رو کامل بخونی بد نیست:
http://www.1001kaleme.ir/index.php/component/content/article/40-1390-01-25-03-51-26/1161-1392-02-23-21-13-32
یاعلی
پاسخ : بله بنده از مواضع رهبری در مورد جریان فلسفه پیش از این هم آگاه بودم ولیکن {امام صادق علیه السلام فرمود: بر حذر باش از این که فردی غیر معصوم را نصب العین خویش قرار دهی و هر آنچه را که گفت (بدون حجت و دلیل) مورد تایید و تصدیق قرار دهی}

این نظر توسط محمدی در تاریخ 1392/04/29 و 8:06 دقیقه ارسال شده است

دانلود تمام مطالب نوشتاری سایت ابن عربی به صورت نرم افزار موبایل جاوا و آندروید
http://www.ebnearabi.com/6257
پاسخ : سلام خیلی عالی و جالبه موفق باشید...

این نظر توسط محمد در تاریخ 1392/04/28 و 5:22 دقیقه ارسال شده است

با سلام و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات دوستان گرامی و عرض تسلیت به مناسبت وفات ام المومنین خدیجه کبری سلام الله علیها با مقاله ی توهمی به نام نوشتن نامه علامه مجلسی در تصور خانقاهیان بروزم .

شیخ محسن غرویان از این کارا زیاد کرده !!! از روشنگری هاتون ممنون .
یا علی

___________________________________________________________________
پاسخ: نماز و روزه های شما دوست عزیز هم مورد قبول خداوند باشد بنده هم سالروز وفات اول بانو مدافع حریم قدسی رسول ا... را خدمت شما دوست عزیز و پیروین راستین مکتب تشیع تسلیت عرض میکنم وبلاگتان هم خدمت میرسم ...انشاا...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شیخ عباس قمی در سفینه البحار از امام حسن عسکری (ع) از قول علاّمه اردبیلی نقل می کند که امام یازدهم (ع) فرمود : ای اباهاشم بزودى بر مردمان زمانی خواهد آمد که چهره ها خندان و دلها گریان خواهد بود چهره های روشن و دلهای تاریک. سنّت در آنها بدعت شمرده خواهد شد و به بدعت عمل خواهد شد. مؤمن در آنها تحقیر خواهد شد و فاسق تمجید می شود .حاکمان آنها ظالم وجاهل هستند علماء آنها درباری خواهند بود سرمایه داران حق مستضعفان را خواهند دزدید کوچک تر ها بر بزرگترها پیشی می گیرند بین خادم وخائن فرقی نخواهد بود هر جاهلی نزد آنها عالم است عالم در آنها حقیر است . مردمان مخلص را از حیله گر تمییز نمی دهند علمای آنها بدترین خلق خدایند به دلیل اینکه به فلسفه و تصوف مشغولند و به خدا قسم آنها منحرف اند مخالفین مارا دوست دارند و دوستان ما را پست می شمرند آن علماء اگر به منصب برسند رشوه می گیرند و اگر از منصب کنار بروند به عبادت ریائی مشغول می شوند بدانید آن علماء راهزنان راه مؤمنین اند و دعوت کنندگان به سوی الحادند . هر کسى آنها را ببیند باید از آنها پرهیز کند تا بتواند ایمان و دین اش را حفظ کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 91
  • بازدید سال : 700
  • بازدید کلی : 22,906