loading...
برهان كليپ
مهدي عبدالهي بازدید : 319 پنجشنبه 23 آبان 1392 نظرات (7)

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان و عرض تسلیت مجدد به مناسبت دهه اول ماه محرم الحرام تصیم گرفته شد برای شادی روح اباعبدلله الحسین و اعلام برائت از دشمنان ایشان دو پوستر در زمینه لعن و توبیخ دراویش صوفیه بالاخص داوود صمدی آملی ملعون که انشاا... خداوند او و هم پالگی هایش را با شمر و یزید محشور نماید قرار دهم و همچنین کلیپی  مربوط به سخنان این صوفی ملعون در مورد بهشت رفتن یزیدو شمر(لعنت الله علیهم)!!!

نکته ای که در ابتدای سخنان این صوفی ملعون پست فطرت نهفته است جمله ای است بدین مضمون:"یک وقتی هم آقا میفرمودند نمیتوانیم اونی را که داریم  بگیم اگر بگیم ما را بیچاره میکنند بله راست میگه، حالا ما اینجا جلسه خصوصیمان هست دیگر..."

از این جمله صمدی آملی و نقل قولی که به سبب ظاهر از استاد گمراه و کج اندیشش حسن زاده آملی دارد این استکه ، این مسئله و خیلی مسائل گمراه کننده شیطانی دیگری(که البته بی ارتباط با کشف و شهود هایی در ارتباط با ارواح شیطانی هم نیست) هست که ایشان از ترس برخوردهای اینچنینی جرات بازگوئی آنرا ندارند و خدا میداند چه مسائل گمراه کننده دیگری از طرف این صوفی ملعون و استاد ساده لوح و گمراهش و همچنین همفکران فاسدالعقیده اش در بین جوانان معصوم و بعضا ساده لوح این کشور منتشر گشته که متاسفانه تنها اطلاعات محدودی از این جلسات خصوصی این شیطان صفتان در دست است به هر ترتیب امیدوارم در آینده نزدیک شاهد رسوائیهایی به مراتب بزرگتر برای این جریان و دستهای پشت پرده ای که بعضا بوسیله رانت حکومتی از این جریان حمایت میکند صورت پذیرد در روزهای آینده نیز انشاا... کلیپها و پوستر های جدیدی در رد تفکرات فاسد این فرقه ضاله و بخصوص شخص صمدی آملی ملعون قرار خواهد رفت انشاا...

 

در ضمن برای آگاهی از نظر علما در مورد صمدی آملی ملعون به این لینک مراجعه فرمایید.

پیش نمایش پوستر اول:

 لعن صوفیه دراویش

دانلود پوستر اول با کیفیت اصلی

پیش نمایش پوستر دوم:

 دشمن امام حسین

 

دانلود پوستر دوم با کیفیت اصلی 

 

این هم کلیپ به بهشت رفتن یزید و شمر از نظر یک صوفی ملعون 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طه در تاریخ 1392/10/20 و 16:21 دقیقه ارسال شده است

سلام،
لعنت بر این بدعت گذاران معتقد به فلسفه و تصوف؛
همین هایی که مرید ابن عربی ملعون بوده و هستند و اتفاقا به علت رسانه ای شدن خیلی مرید دارند، دعا کنیم انشاءالله خدا هدایتشان کند و اگر قابل هدایت نیستند خدا لعنتشان کند.
پاسخ : انشاا... دوست عزیزم

این نظر توسط عبدالله در تاریخ 1392/10/14 و 12:46 دقیقه ارسال شده است

سلام. خسته نباشید.
بنده به هیچ وجه فلسفه و عرفان مصطلح و تصوف و ... را قبول ندارم و به شدت هم با آن مبارزه می کنم و به نظرم اینها باعث حجاب شده است در مقابل اهلبیت علیهم السلام. یعنی آنقدری که این علوم را ترویج داده اند اگر شیعه را با اصول کافی و روایات اهلبیت علیهم السلام آشنا می کردند تا الآن امام زمان آمده بودند، اما فکر می کنم این طریقه شما هم اشتباه باشد. سایتها و وبلاگهای دیگر هم در رد فلسفه و طرفداران آن بسیار زیبا و مستدل کار کرده اند اما اینگونه توهین نکرده اند. فکر می کنم این توهین ها باعث شود استدلال شما زیر سؤال برود. اگر خیلی متین و آرام، مباحث خودتان را بیان کنید و استدلال بیاورید، به جای این همه جبهه گیری علیه شما ، می خوانند و بعضاً قبول می کنند.
یا علی
پاسخ : علیکم السلام دوست عزیز
امام صـادق عـلیـه السـلام فرمودند که رسول خدا (ص ) فرموده است : هـرگـاه پـس از مـن اهـل ریـب و بـدعـت را دیدید بیزارى خود را از آنها آشکار کنید، و بسیار بـه آنـهـا دشـنـام دهـیـد، و دربـاره آنـها بـد گـوئیـد، و آنـهـا را بـا بـرهـان و دلیـل خـفـه کـنـیـد که نتوانند در دل مردم القاء شبهه کنند و نتوانند بفساد در اسلام طمع کـنـنـد، و در نـتـیـجـه مـردم از آنـهـا دورى کـنند و بدعتهاى آنها را یاد نگیرند، و خداوند در بـرابـر ایـن کـار بـراى شما حسنات و درجات بنویسد و درجات شما را در آخرت بالا برد. (اصول کافى جلد ۴ صفحه :۸۳ روایت ۴)

این نظر توسط حزب الله در تاریخ 1392/09/16 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

لعن خدا بر تو و اون مرجع انگلیسیتون که سرش تو آخور انگلیسیهاست....خدا حضرت آیت الله صمدی آملی رو برامون حفظ کنه...که گیر یه مشت آدم مقدس ماب نفهم افتاده که اسلام هرچی ضربه داره می خوره از ابوموسی های اشعری تو طول تاریخه...بجای اینکه از این سالکان الی الله تبری بجویی برو از اونایی تبری بجو که پول میدن به شبکتون که قمه زدن رو به شیعه نشون بده،برو از اونایی تبری بجو که دارن ریشه اسلام رو میزنن و شما گراگور ازشون پول میگیرد و به اسم مقدس اهل بیت شبکه درست می کنید..

حالا می فهم چرا امام عصر نمیاند...چون می دانند با چه آدم های زبان نفهمی روبرو هستند....(ای پسر غریب فاطمه.... نیا..نیا ....که اینان از کوفیان بدترند....)
پاسخ : سلام علیکم کجای کاری بنده خدا تازه هنوز مطالب جدید را که قرار بدم میخوای چکار کنی فقط منتظر باش...

این نظر توسط فق در تاریخ 1392/09/06 و 18:34 دقیقه ارسال شده است

همه لعنت هات به خودت برمیگردد مگر اینکه خدا به تو رحم کنه (مثلا توفیق توبه به تو بده)
پاسخ : علیکم السلام شاید هم یک مقدار عقل و در مرحله بعد توفیق توبه به جنابعالی بدهد

این نظر توسط ک در تاریخ 1392/09/06 و 4:47 دقیقه ارسال شده است

همه لعنت هات به خودت برمیگردد بد بخت
پاسخ : جدا!!! خوش بحال تو خوشبخت...

این نظر توسط طالب حق در تاریخ 1392/08/27 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

مي بخشيد مي خواستم بدانم اين حسن زاده كه مي گويد افكار شيطاني دارد و گمراه است همان حسن زاده ايي است كه مقام معظم رهبري در بيمارستان از ايشان عيادت كردند و بعد از اظهار ارادت سر ايشان را بوسيدند؟ شکلکشکلکشکلک
پاسخ : همان حسن زاده آملی پیرو ابن عربی ...

این نظر توسط وحید حیدری در تاریخ 1392/08/26 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

سلام و علیکم چه قدر عالم بی صاحب شده است که مگسانی همچون امثال شما ها هم در باب دین و دینداری و افراد موم ن به راحتی نظر می دهند و چقدر امام حسین غریب شده که سگی چون توهم که عمله انگلیس خبیث هستی در مورد علامه حسن زاده حفظه الله نظر می دهی ولی ماکه می دانیم پشت پرده این توهینها وتهمتها حمله ی غیر مستقیم به امام خمینی(قدس سره) و حضرت آقا و انقلاب اسلامی این کشور هست امیدوار توی کودن فقط یک عمله ساده لوح باشی وگرنه کارت با کرام اکاتبین خواهد بود تا دیر نشد خود را از جنود شیطان دور و به جنود رحمان برسان که امید است لف خدا شامل تو هم شود .
انه ولی التوفیق
ولی میدانم نظر مرا از ترستان نماش نمی دهیدشکلک
پاسخ : علیکم السلام اتفاقا بدون هیچگونه سانسوری نظرت رامنتشر میکنم تا چهره واقعی جانبداران فلسفه و تصوف برای همگان روشن گردد در ضمن آن صفات و اسامی زشتی را هم که در مورد من بکار بردی اگر واقعا در من هست که خداوند از سر تقصیرات من بذرد و لی اگر بنده خالی از این صفات رذیله هستم امیدوارم خداوند از سر تقصیرات جنابعالی بگذرد...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شیخ عباس قمی در سفینه البحار از امام حسن عسکری (ع) از قول علاّمه اردبیلی نقل می کند که امام یازدهم (ع) فرمود : ای اباهاشم بزودى بر مردمان زمانی خواهد آمد که چهره ها خندان و دلها گریان خواهد بود چهره های روشن و دلهای تاریک. سنّت در آنها بدعت شمرده خواهد شد و به بدعت عمل خواهد شد. مؤمن در آنها تحقیر خواهد شد و فاسق تمجید می شود .حاکمان آنها ظالم وجاهل هستند علماء آنها درباری خواهند بود سرمایه داران حق مستضعفان را خواهند دزدید کوچک تر ها بر بزرگترها پیشی می گیرند بین خادم وخائن فرقی نخواهد بود هر جاهلی نزد آنها عالم است عالم در آنها حقیر است . مردمان مخلص را از حیله گر تمییز نمی دهند علمای آنها بدترین خلق خدایند به دلیل اینکه به فلسفه و تصوف مشغولند و به خدا قسم آنها منحرف اند مخالفین مارا دوست دارند و دوستان ما را پست می شمرند آن علماء اگر به منصب برسند رشوه می گیرند و اگر از منصب کنار بروند به عبادت ریائی مشغول می شوند بدانید آن علماء راهزنان راه مؤمنین اند و دعوت کنندگان به سوی الحادند . هر کسى آنها را ببیند باید از آنها پرهیز کند تا بتواند ایمان و دین اش را حفظ کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 710
  • بازدید کلی : 22,916