loading...
برهان كليپ
مهدي عبدالهي بازدید : 1228 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

 به نام خدا

با سلام و عرض احترام خدمت دوستان گرامی مبحثی که امروز قرار است برای شما قرار دهم مربوط میگردد به قرارداد ننگین سعد آباد و یکی از دست گل هائی که آقای حسن روحانی به آب داد و در نتیجه این حماقت مفتضحانه ایشان.تونی بلر، نخست وزیر وقت بریتانیا در مستند شبکه BBC اعلام کرد " ما میوه حمله نظامی به عراق را در سعدآبادچیدیم" پروژه "خاورمیانه بزرگ" در آستانه به سرانجام رسیدن بود و آمریکایی‌ها همراه متحدان اروپایی شان داشتند ثمره پیروزی عراق را در سعدآباد درو می کردند، افغانستان را پیش از آن گرفته بودند و از حاکمان دولتی و مجلسی ایران هم مطابق نامه سال 2003 خرازی به آنان قول گرفته بودند که از حزب الله لبنان و حماس حمایت نکند و البته نافرمانی هسته‌ای هم نکنند. کار داشت خوب پیش می رفت متحصنان مجلس ششم و کاندیدای منتخبشان در انتخابات 84 همچنان بر لزوم لحاظ عاقبت فشارهای غرب پافشاری می‌کردند اما ناگاه ورق برگشت و با پیروزی دکتر احمدی نژاد و اتخاذ سیاست عزت مدارانه و تهاجمی و در نتیجه هم‌صدایی مردم و نخبگان و سرانجام ایستادگی ملی در موضوع هسته ای نتیجه دیگری رقم خورد و عاقبت مسئله ای که روزی قرار بود با نوشیدن جام زهر مختومه شود، به جایی رسید که طرف غربی حاضر شد تنها برای مذاکره با ایران از همه خواسته های خود بگذرد.  همان هایی که روزی تنها برای مذاکره پیش شرط گذاشته بودند که باید همه فعالیت های هسته ای تعطیل شود و با پاسخ "نه" رئیس جمهور جدید روبرو شدند، پشیمان شدند و در ژنو باز پای میز گفتگو نشستند. آنها این بار ویلیام برنز، سومین مقام ارشد وزارت خارجه وقت امریکا را برای مذاکره فرستادند، برنز همانی است که پرونده لیبی را مدیریت کرد و همه تجهیزات هسته ای آن کشور را سوار بر کشتی تا امریکا مشایعت کرد اما او خود در مذاکرات ژنو گفته بود که از دید وی نیز صحبت از "تعلیق" برای برنامه هسته ای ایران غیرممکن است.

کلیپی که پیش رو داریم مربوط میگردد به نظر دکتر احمدی نژاد در مورد قرارداد ننگین سعدآباد که در تلوزیون واشنگتن و کلیپ دوم که مهمتر است مربوط به دروغهای آقای حسن روحانی در پرونده هسته ای در انتخابات ریاست جمهوری که البته این کلیپ ساخت خود بنده نیست ولیکن دیدنش بسی الزامیست... در ضمن در ادامه مطلب نیز میتوانید جزئیات مربوط به پرونده سعد آباد را به نقل از وبلاگ bokur.persianblog.ir مشاهده خواهید کرد.

روحانی

 

جمهوری اسلامی ایران در بیستم فروردین ماه 1386 به جمع هشت کشور تولید کننده ی سوخت هسته ای پیوست ، این دست آورد بزرگ حاصل زحمات دانشمندان و حمایت های مردم بزرگوار ایران اسلامی بود .البته در جریان پیوستن ایران به جمع کشور های صاحب فناوری هسته ای فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشت ، حتی در مدتی ایران به خاطر سیاست های غلت و خائفانه مسئولان وقت (حسن روحانی و تیم مذاکره کننده) به اسم اعتماد سازی مجبور به تعلیق کلیه فعالیت های غنی سازی شدیم .

شروع پرونده سازی علیه فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران از نیمه دوم سال 81 در هتل ویلارد واشنگتن شروع شد .

سعدآباد

در آن تاریخ در این هتل منافقین با همکاری سرویس های جاسوسی اسرائیل اطلاعاتی را از مراکز تحقیقاتی هسته ای جمهوری اسلامی ایران بدست آورده بودند که سبب شد تا بتوانند با استفاده از آن اطلاعات کنفرانسی را در هتل ویلارد واشنگتن ترتیب دهند و ایران را بدون هیچ مدرک و سندی به فعالیت نظامی هسته ای متهم کنند .

سعدآباد
بعد از این ماجرا بود که آمریکایی ها و غرب تماما انگشت اتهام خود را به سمت ایران گرفتن و رسما ماجرای پرونده هسته ای ایران آغاز شد و اولین بهانه گیری ها با عنوان عدم شفافیت در فعالیت های اتمی ایران اقامه شد در آن زمان دولت اصلاحات سیاست آشکارسازی را اتخاذ نمود !!! یعنی پرونده ایران را در برابر دشمن باز کرد !!!

اولین مذاکرات هسته ای ایران در سال 2002 در زمان ریاست جمهوری سید محمد خاتمی و در حالی که حسن روحانی -کاندیدای کنونی ریاست جمهوری - دبیر شورای عالی امنیت ملی بود آغاز شد.(( در حاشیه عرض کنم اگر دقیق به تاریخ ذکر شده نگاه کنید خواهید دید دقیق در اوج درگیری های آمریکایی ها و لشکر کشی های آنان به منطقه خاورمیانه بعد از یازده سپتامبر 2001 قرار داشتیم .))

حسن روحانی مسئول پرونده ایرانی 22 ماه با گروه غربی مذاکره کرد و ایران در شهریور سال 1382 به صورت رسمی برای مذاکره با آژانس درباره پروتکل الحاقی اعلام آمادگی کرد. در جریان این مذاکرات سه کشور محوری اتحادیه اروپا شامل انگلیس ، فرانسه و آلمان حضور داشتند که حدود یک ‌سال بعد از گشوده شدن پرونده هسته ای ایران در شورای حکام، نامه‌ای را به وزیر خارجه ایران نوشتند و از وی خواستند که ایران پروتکل الحاقی را بپذیرد و همه فعالیت‌های هسته‌ای خود را تعلیق کند.

 

براساس پروتکل الحاقی، بازرسی حق آژانس است و نیازی به‌تصویب شورای حکام (برخلاف بازرسی ویژه) ندارد. از طرف دیگر، آژانس در بازرسی‌های خود برمبنای پروتکل الحاقی حق دارد به هرمکانی که برای انجام وظایف خود ضروری می‌داند، دسترسی پیدا کند. این نوع بازرسی بیشتر برای فعالیت‌های اظهارنشده طراحی شده و درواقع، می‌توان از آن به بازرسی‌های سرزده تعبیر کرد. ( یعنی آمریکایی ها و اروپایی ها بر اساس این پرتوکل حق دارند در هر زمان هر جایی از خاک ایران را بازرسی کنند ! تفاوتی ندارد آن مکان خانه شماست یا بیت رهبری ! ) جالب ماجرا اینجاست که هرچند ایران در مساله هسته ای تمام همکاری را انجام داد ولی دقیقا 18 روز بعد از اعلام ایران مبنی بر آمادگی برای مذاکره برای پذیرش آن پرتوکل ننگین قطع نامه ای با اجماع کامل در شورای حکام علیه ایران به تصویب رسید . این دور از مذاکرات در تهران در کاخ سعد آباد انجام می گرفت به همین دلیل پذیرش شروط غربی ها توسط ایران به قرارداد سعدآباد معروف شد . در سیر این مذاکرات یوشکا فیشر وزیر امور خارجه آلمان در برابر سخن حسن روحانی که گفت اکنون ما باید به رئیس جمهور گزارش دهیم (برای پذیرش یا رد خواسته های غرب ) با مشت روی میز می کوبد و می گوید ظاهرا ما به توافق نمی رسیم برویم تا به پرواز برسیم و نهایت ایران تمام زیاده خواهی های آمریکا و غرب را در قرارداد سعدآباد پذیرفت از طرفی در همین سالها نامه ای از طرف آقای خرازی تهیه و به آمریکا ارسال می شود ! که در آن متعهد میشود تمام خواسته های آمریکا را عملی سازد از جمله در اختیار گذاشتن اطلاعات دستگاه های اطلاعاتی کشور به منظور مبارزه با القاعده ، شفاف سازی کامل فعالیت ها و اثبات عدم ساخت صلاح های کشتار جمعی ، همکاری در خلع سلاح کردن حزب الله و حماس  و... شما تمام این مراحل را یک طرف قرار دهید و اعلام آمریکا مبنی بر محور شرارت بودن ایران را در طرف دیگر یعنی یک سیاست مذبوحانه و ذلیلانه در برابر آمریکا و غرب

سعدآبادسعدآباد

پس از پذیرش توافقات سعدآباد و تعلیق کل فعالیت های هسته ای غربی ها متعهد شدند برای دانشمندان ایرانی بی کار شده به دلیل این تعلیق ها در خارج از کشور کار پیا کنند  بعد از آن هم در چهارم اسفند ماه 1382 ماجرای توافق بروکسل مطرح شد؛ در این توافقنامه ایران متعهد شد ساخت و آزمایش سانتریفیوژهای مورد نیاز برای غنی‌سازی و اقدام به ساخت قطعات یدکی سانتریفیوژهای موجود در آن زمان را نیز تعلیق کند.در آبان 83 (نوامبر 2004) و در توافقنامه پاریس عملا غربی ها اعلام کردند که ایران کل سیکل سوخت و حتی مرحله معدن و تبدیلات شیمیایی را باید به کلی تعلیق کند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
شیخ عباس قمی در سفینه البحار از امام حسن عسکری (ع) از قول علاّمه اردبیلی نقل می کند که امام یازدهم (ع) فرمود : ای اباهاشم بزودى بر مردمان زمانی خواهد آمد که چهره ها خندان و دلها گریان خواهد بود چهره های روشن و دلهای تاریک. سنّت در آنها بدعت شمرده خواهد شد و به بدعت عمل خواهد شد. مؤمن در آنها تحقیر خواهد شد و فاسق تمجید می شود .حاکمان آنها ظالم وجاهل هستند علماء آنها درباری خواهند بود سرمایه داران حق مستضعفان را خواهند دزدید کوچک تر ها بر بزرگترها پیشی می گیرند بین خادم وخائن فرقی نخواهد بود هر جاهلی نزد آنها عالم است عالم در آنها حقیر است . مردمان مخلص را از حیله گر تمییز نمی دهند علمای آنها بدترین خلق خدایند به دلیل اینکه به فلسفه و تصوف مشغولند و به خدا قسم آنها منحرف اند مخالفین مارا دوست دارند و دوستان ما را پست می شمرند آن علماء اگر به منصب برسند رشوه می گیرند و اگر از منصب کنار بروند به عبادت ریائی مشغول می شوند بدانید آن علماء راهزنان راه مؤمنین اند و دعوت کنندگان به سوی الحادند . هر کسى آنها را ببیند باید از آنها پرهیز کند تا بتواند ایمان و دین اش را حفظ کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 58
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 698
  • بازدید کلی : 22,904